(067) 403-26-29 с 9:00 до 20:00. Без выходных

Партнерская статья от Независимого Портала Новостей (249)

  • «Правильні слова для резюме

       |   

    Пошук роботи важливі дрібниці»

    Не хочемо Вас розчаровувати — але це не завжди достатньо. Пам’ятаєте: до тих пір, поки ви не співробітник, а тільки претендент, працедавець зобов′язаний відноситися до Вас з підозрою. Інтерв′юєри не дурніше за нас з Вами. І, зокрема, чудово розуміють, що наймання нового співробітника в чомусь схоже на покупку подержаного автомобіля — так само високий ризик нарватися на, скажемо м’яко, недостатньо чесного продавця

    Неконкретне питання

    Відповідаючи на будь-яке питання, потрібно переслідувати дві основну мету. По-перше, дати інтерв′юєрові ту інформацію, яка його дійсно цікавить. По-друге, потрібно прагнути дати про себе ті відомості, які допомагають краще “продати” себе. І не давати щось зворотне або зайве. Неконкретні питання на співбесідах вельми звичайні.
    Причому досвідчений інтерв′юєр задає їх часто вельми свідомо, щоб подивитися, як претендент вийде з положення. Або щоб вивудити з нього якусь інформацію, про яку той, можливо, і не хотів би говорити. Зіткнувшись з таким питанням, краще всього спробувати його конкретизувати. Наприклад: “Якщо ви не заперечуєте, я розповім о.” І зробіть паузу.
    Якщо інтерв′юєр промовчить, говорите про те, що назвали. А іноді інтерв′юєр у відповідь на ваші слова уточнює і конкретизує питання. У будь-якому випадку ефект досягнутий. Тих же цілей досягає класичне питання на розуміння: “Чи правильно я зрозумів, що.”. Тільки в цьому випадку питання на розуміння закінчується конкретизацією: “…что для вас може представляти інтерес інформація про .”.

    Пауза

    Tags:

    інтервюєр

    ,

    інформація

    ,

    випадок

    ,

    пауза

    ,

    питання

    ,

    претендент

    ,

    співбесіда

    Схожі записи

    • Декоративні управлінці (30.01.2008)
      … Те ж саме стосується і «деструктивних лідерів» — тих, які прагнуть до влади ради самої влади, не уміючи і не бажаючи при цьому мотивувати своїх підлеглих на виконання загального завдання», — розповідає Ніна Дягальцева, менеджер по персоналу ТОВ «Касон». До речі, в першу чергу дістати такого співробітника ризикують крупні і відомі компанії. Адже саме великий бізнес …
    • Вчитеся готувати себе (06.07.2007)
      … Про негативних вас теж обов’язково запитають — так що краще продумати відповідь наперед. Промовите цю розповідь кілька разів перед дзеркалом, поки не доб’єтеся гладкості: звернете при цьому увагу на слова, які ви використовуєте, на відсутність слів-паразитів, дуже довгих пауз, швидкість мови. У вечір перед днем співбесіди зберіть в теку, яку ви візьмете …
    • Чому ви вирішили змінити роботу (13.05.2007)
      … Порадьте, якою повинна бути відповідь на це питання, щоб він і виглядав правдоподібно, і не викликав сумніву в моїй кандидатурі". На Заході вважається нормою, якщо раз в 3-5 років чоловік міняє роботу (як правило, з підвищенням або переходом в престижнішу компанію). Це свідчить про його енергійність, професійну затребуваність і здорові амбіції. У нас же, …
    • Про систему КОМПАСС (21.03.2009)
      … ДЛЯ КОГО? Мета КОМПАСС : сприяння встановленню прямих зв’язків між виробниками і споживачами товарів і послуг у всьому світі. Система Kompass є ринком для ведення бізнесу, де: • продавці представляють свої товари і послуги • покупці знаходять необхідні ним товари і послуги …
    • Резюме базові вимоги (21.02.2009)
      … Іноді там вимагають рукописні CV. У США резюме обов’язково повинно уміщатися на 1 сторінку, без фотографії, без вказівки віку, національності, оскільки всі ці відомості можуть розцінюватися як спроба кандидата вплинути на рішення менеджера по персоналу. Як правило, прийнято односторінкове резюме з викладом основних фактів професійній біографії. Не можна скласти документ, який задовольнить …

    Источник:

Самые популярные
Для оформления заказа введите:

Ваше имя

Номер телефона (обязательно)

Введите код:

captcha

Вы заказываете товар: